fredag 31. oktober 2008

sukkersött utfordring # 14 / sukkersött challenge # 14





En uke har gått og en ny utfordring i sukkersött sin blogg. Denne gangen skulle vi bruke tekstil på kortet og slik ble mitt kort.

Jeg fant en rest fra en gammel skjorte med blonder og biser (de smale rillene på stoffet)på, klippet til så det passet til 15x15 str.
Blomsten er en chipboard fra Fancy Pants, jeg har først svertet blomsten med Distress ink worn lipstick og peeled paint og så malt med crackle paint tattered rose og shabby shutter.
Motivet har jeg funnet på nettet og lastet ned. Tekst stemplet er fra stempelglede.
Bling,blonde og blomster fra prima.


Ønsker dere alle en flott fredag og riktig god helg :o)

13 kommentarer:

Åshild sa...

Dette er jo så vakkert at det kunne vært hengt på veggen i glass og ramme! Du er dronningen av lekre detaljer, Anne :) Ha en god helg!

klem

Kristine sa...

Wow Anne Kristine!
Jeg er målløs. Dette er jo bare så vidunderlig nydelig.. Og jeg er helt enig med Åshild. Det kunne absolutt hengt på veggen i en ramme!
Håper du får en superduper helg!
Klemmer fra snufse-Kristine;)

Jannhild sa...

NYYYYDELIG!!! WOW så lekkert!!
Enig med Åshild! Dette kunne likegodt vært ramma inn!!!

Ha ei flott helg!

Klem

Jannhild sa...

Nå har jeg vært en tur lenger ned i bloggen din. Og guriland, litt målløs her jeg sitter.... WOW sååååå myyye lekkert du har laget!! Her er det bare å se og se og se enda mer!!

Klem

milli sa...

Åh, dette ble helt nydelig! Så delikate farger, og masse masse fine detaljer da du!!
I adore it!!!

Ønsker deg en superfin helg!

Klem
Camilla

Hanne sa...

Dette er så vakkert! Fantastisk bruk av tekstil på kortet! Nydelige detaljer! Sukk!

Alina sa...

Fantastic creations, Anne Kristine! I especially love your flowers! Thanks for the inspiration!
Hugs, Alina

Gro sa...

Så nydelig kort, så kult at du har brukt en av en skjort på det.

Pia sa...

Hvor har du fået lavet mange flotte ting mens jeg har været på ferie, kortet du har lavet til udfordring 14 er utrolig smukt og gennemført og med dine sædvanlige fine og mange detaljer, jeg suger inspiration til mig når jeg besøger din blog.
Knus fra Pia

Maya sa...

Åhhhhh dette kortet er jo bare så lekkert laget!
Nyydelige detaljer og like fint inni som utenpå!
Nyydelig,Anne Kristine!

Ha en flotters fredag,
klem fra Maya :)

Hanne sa...

Ååå, så nydelig vakkert det ble, Anne! Fantastisk god idé med den skjortebiten, den var jo så flott! Likte blingeswirlen som slynger seg rundt tulipanen, nei dette var virkelig et lite kunstverk!

Håper du får en fin helg!
Klemmer fra Hanne:)

Anne Bente sa...

wawwwww siger jeg bare, hvor er det dog bare lækkert, og sikke ideer du får, utrolig altså.

Bente sa...

Så nyyyydelig kort! Alle detaljene er flott sammensatt og perfekte:=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...