onsdag 1. oktober 2008

2 nye stafett bidrag





Her er 2 nye bidrag som kom helt til finalen og "ukas EXTRA FLOPP " vant finalen i sin gruppe. Vi fikk her utdelt et ord hver og jeg fikk ordet FLOPP. Ikke det enkleste ordet å finne på noe lurt å scrappe. Fikk in ide da ukas EXTRA virkelig ikke slo til ...he,he veldig få tall vi fikk krysset av. Så da dukket ideen opp med ukas EXTRA FLOPP. Har scrappet i en stil jeg sjelden scrapper og var virkelig veldig usikker på om dette ble bra.
Så takk til dere som stemte denne frem . Det var virkelig opmuntrende.





Denne LO'en er en lift av Annes flotte LO . Strevde litt med å finne bilder som passet til liften så det var ekstra moro at den kom helt til finalen.


Ønsker dere alle en flott dag!!!

16 kommentarer:

Christine sa...

Den Extra LOen din falt jeg helt for på stafetten!
Så knæsj og fin i fargene.
Synd det bare ble en flopp, og ingen premie med extrakupongen.
Og den rosa sykleLOen din da, du er en evig inspirasjon!
Og for ei nydelig jente!

Tusen takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen i bloggen min, setter veldig pris på dem.

Ha en flott dag!!
Klem Christine.

PS: jeg la deg til på msn min.

GREETJE sa...

This is really beautiful
I like that picture of that sweet litlle girl!!

Pia sa...

Stort tillykke med ekstra flop, flot udført med mange detaljer og sikke dejligt lo og billeder af en helt dejlig glad pige også her mange lækre detaljer.
Du må have en dejlig dag.

Angella sa...

Kjære Anne Kristine
Tusen takk for herlige ord i forbindelse med Sukkersøtt... Det varmet masse og er svært viktig for meg personlig...Jeg setter stor pris på deres inspirsjon i Sukkersøtt. Dere er så flotte og flinke til å gi hyggelige kommenterern til enhver tid:)

klem
Angella

Anita sa...

Så masse fint du har laget i det siste da, skikkelig produktiv:)

Og layoutene dine er virkelig nydelige, likte godt den extra'en også jeg, selv om den ikke var helt deg så var den kjempetøff:)

Ha en fin onsdag!:) Klem fra Anita

Lise Mariann sa...

Utrolig tøff flopp-LO! Fikk min stemme. Spennende farger og ikke minst kjempekult oppsett. Mulig jeg blir nødt til å lagre denne for inspirasjon en gang. :)

Har linket til bloggen din på min blog. Håper det er greit! :)

Maya sa...

Guri så stilig den extra-flopp LOèn er!!
Råstilig!!
Og nyydelig den andre her også!
Du er virkelig til inspirasjon,får så lyst til å scrappe når jeg ser på dine albumsider!
Nyydelig alt du gjør :)

Klemmer fra Maya.

Anne Bente sa...

åhhhh igen super flotte loer fra dig,du er bare såååå super dygtig,stor inspiration for mig.

Renate sa...

Knallflotte begge bidragene, men den der med Extra floppen var bare utrolig kreativ.

Takk for at du er til stor inspirasjon.

Klem

Unknown sa...

ÅÅå så stilig den flopp LO en din var!!! LOL!!! :o)
herlige farger og så kreativt!!!

Og nyyydelig LO av ei skjønn lita jente med sykkel!!!
Lekre detaljer og nydelig rosa farge som passe perfekt til bilda!

klem,
Jorunn

yorkiemum sa...

Så morsomt at du gikk til topps med den Loèn Anne. Lurte fælt på hvilken som var din i den gruppen.
Den fikk min stemme uten at jeg hadde noen aning om at den var din! Vel fortjent såklart!
Klem Heidi :-)

Alina sa...

Gorgeous, Anne Kristine! I like them very much!

Anneli sa...

Må bare fortelle deg hvor mye jeg beundrer LOene dine <3 Jeg finner så masse inspirasjon hos deg!
Selv om jeg ikke er så flink å gi deg tilbakemld..(sorry..Vet hvor gøy det er å få noen ord av de som er innom) så skal du vite at jeg er innom bloggen din nesten daglig (:
Ha en fin kveld <3

cathrineangelica sa...

du er jo bare rågod på farger.
loene dine er fantastiske:)

falt virkelig for ekstra loen,
dødskul:)

Vibeke sa...

Så artig den Ekstra Loen var :) Herlig!!! Flott blogg du har :)

Kjerubin sa...

Kjempeflotte LOer begge to.. Foresten så har alle de du har levert igjennom stafetten vært kjempeflotte..
Har vært superkoselig å være på lag med deg og de andre jentene.. :)
Nå blir det spennende å se hvor langt nede på lista vi havner.. Men moro har det vært lell..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...