mandag 26. juli 2010

Roser er røde...fioler er blå...


Husker godt dette verset fra barndommens minnebok.
Tekst stempelet er fra papirloftet.
Tags'en og motivene er fra Magnolia.
Motivene har jeg malt med distress ink.
Mønsterarkene er fra Maja design.
Teksten "gratulerer med dagen" har jeg skrevet
på en gammel skrivemaskin.

Inni kortet har jeg malt motiv fra magnolia.
Tekst stempel fra Kort og Godt.
Rammen er en embossing folder fra Cuttlebug.
Sommerfuglene er puncher.




Kortet har jeg med i disse utfordringene:
Just Magnolia : vintage
Wild Orchid Challenge: Lovely lace

Regn her i dag...og ypperlig scrappevær.
I dag har jeg vært sammen med min kommende svigerdatter
og laget kort og hun har dekorert bokstaver...viser de senere.
Kamera må lades opp først :o))
Ha en fortsatt fin mandag.
klem Anne Kristine

15 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Nydelig kort du har laget!
Så mange fine detaler.
Klem Fredrikke :o)

Karina Beck sa...

Rigtig flot kort. Sødt digt, som jeg også husker fra min barndom.
God sommer.

Carina sa...

Så nydelig kort du har laget :) Et vakkert motiv som er nydelig malt, og mange lekre detaljer! Likte godt teksten skrevet på skrivemaskin...
Nydelig inni også.

Tusen takk for kommentar i bloggen min, det setter jeg pris på!
Ønsker deg en fortsatt fin sommer, klem Carina

Toto og Tutu sa...

Sukk, så nydelig Anne ♥ Du er SÅÅ flink, jeg tror nesten at du kan trylle! Motivmaling er du blitt virkelig god på også! ☺

MonaV sa...

Jeg husker også godt dette verset....i fra minnebøkene våre:)

Nydelig kort med noen flotte farger.
Den taggen du har stemplet på var jammen fin!! Laget den selv?

Kaia sa...

Dette var ett lekkert kort.
Nydelig pyntet, og herlig fargelagt motiv.
Kjempeflott på innsidene også.
Klem fra Kaia

Jacqueline's Weblog sa...

Beautiful! Wonderful colours and details.
Hugs Jacqueline

Debbie sa...

I am so glad I clicked on your link. This is by far the nicest vintage card i've seen yet. Love the soft colors you used. Great job...

Marianne sa...

Så nydelig kort i lekre fargetoner :)
Herlig med det gamle "minnediktet" også. Er vel et av de "minnene" jeg husker best tror jeg :D

Liker også bruken din av den gamle skrivemaskinen!

Ha en god natt og uke.
Sommerklem fra Marianne

ullpurka sa...

Nok et aldeles vakkert kort fra deg min kjære.
Herlige farger, vakkert pyntet og så lekkert som du distresser!

Ha en super dag i Halden.

Anne sa...

Woow, jeg elsker det!
Lekkert både inni og utenpå. :)

CraftyC sa...

Stunning card Anne. Beautifully embellished and coloured!
Clairexx

Linda sa...

For et nydelig kort! Elsket de duse fargene, og at det er så gjennomført på alle sidene. Heldige den som får dette kortet:)

Stampin Mindy sa...

My Oh My! This is AMAZING! I love the colors and your coloring. The papers and embellishments are all stunning! You are very talented!


Thanks for joining us at Just Magnolia.

Hugs, Mindy

Stampin Mindy sa...

This is just an amazing card, I love it, one of my favorites!

Thanks so much for joining us at Wild Orchid Crafts.

Hugs, Mindy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...